Sunday, March 10, 2013

En liten filmstund - DT Papirdesign

Denne layout finnes også på Papirdesign sin blogg.

Hei her er jeg tilbake en ganske mørk layout, litt kontrast fra mine litt lysere layouter med hvit cardstock, men er så fascinert av striebakgrunnen at jeg bare måtte gjøre noe. Har fått for meg å lage layouter med veldig få farger i seg for tiden og denne gangen i brunt, grått, svart og hvitt, til og med bildet er i sepiatone.

Har lekt med meg litt masker, distresser, stempler og gesso for bakgrunnen før jeg limte på noen remser med papir.


Utgangspunktet for layouten er utfordring fra Once Upon a sketch.  Med krav om tema: Theme: "Its The Weekend!"  Så layouten handler om å slappe litt av i helgene med en film etter en lang uke i barnehagen.



Fra Papirdesign 
Pd 13755 .. med motorsykkel
PD 10546 Elise
PD 12702 Stein
PD12699 Strie
PD 632 Stjerner Grunge
Selvklebende perler, brune
PD 104 Brune stickers
Roser

Ha en fortsatt fin søndag, her det det sol, men kaldt. 

9 comments:

  1. Trenger vel ikke si mer...NYDELIG!

    ReplyDelete
  2. KJempestilig Christin!! Som jeg skrev inne på PD-bloggen, så synes jeg du kledde dette her også veldig godt!!
    Har ikke fått gratulert deg her inne med DT-plassen enda, men det var gledelig at du kom med. Du får huske å vise frem den første du har lagd for Papirdesign også da - for den var jo også nyydelig!!
    Fortsatt fin søndag!

    ReplyDelete
  3. Wow! This is lovely! Love the colour!!

    ReplyDelete
  4. very interesting and beautiful, good luck in the challenge :)

    ReplyDelete
  5. Such a fabulous and artsy page, I just love this! I adore the neutral colors and the awesome background. So glad you joined us at OUAS!

    ReplyDelete
  6. Awesome page Christin... adore all the cool layers in your background and your neutral colour palette!! Thanks so much for sharing with us at OUAS!

    ReplyDelete
  7. Absolutely stunning (as always!) Thanks for joining us this month at OUAS!

    ReplyDelete