Thursday, August 16, 2012

Litt stille i bloggen

Den siste uken skulle liksom være "min" uke. Jeg skulle endelig få tid til å rydde, pakke opp mer, søke jobber, scrappe, men så kom litt sykdom i veien. Anea fikk brennkopper, så etter de tre første tilvenningsdagene så har hun vært hjemme en uke. Jeg ble forkjølet i helgen og er fortsatt forkjølet, og så ble Troy forkjølet - hoste og forkjølelsesastma og har vært hjemme i to dager. Har ingen bil, kan jo ikke dra noen steder med Anea som har brennkopper. Ikke noe bading i basseng ute og ikke noen sykkelturer - for da blir Troys pust enda dårligere. Scrapping blir det dårlig med, men kanskje neste uke. Jeg har ihvertfall glede meg over NYTT OPPDRAG og det er ikke i Europa denne gangen men det store landet på andre siden av Atlanteren.

Her er sånt vi holder på med inne. Lager koier og sånt.


No comments:

Post a Comment