Sunday, April 1, 2012

Jeg gjester Little Yellow House kits

Denne måneden har jeg fått väre så heldig å få väre gjest hos Little yellow House Kits.

Her kan dere lese mer om meg og se layouten min.

Min förste layout med aprilkitet.




Kitet

Papper

Basic Grey Konnichiwa "Sui Sui"
7 Gypsies Postale Collection "Arrows"
7 Gypsies Postale Collection "Lettre"
7 Gypsies Postale Collection "Priority"
Cosmo Cricket 2wenty-thr3e "Broché"
Cosmo Cricket 2wenty-thr3e "Postcards"
3 ark Bazill Cardstock

Dekorationer

Basic Grey Konnichiwa Alpha Stickers
Cosmo Cricket Tiny Text Stickers
Studio Calico Rub-ons
Jenni Bowlin Souvenir Hodge Podge Stickers
Vintage knapp
Prima/Ingvild Bolme Chalk "Ladybug"
1 m band från Mayart

3 comments:

  1. Fabulous layout!! and what a fun kit! (love those photos!)

    ReplyDelete
  2. Ohhh, lekker lekkert! Little Yellow House Kits har så mye flott, og du har også fått det beste ut av det! God påske til deg og dine :)

    ReplyDelete