Friday, March 9, 2012

Store og blå

Har värt og dykket litt i webshoppen til Scrap-Perra..

 Här  hittade jag lite papper från Pink Paislees två serier 365 Degrees och Bayberry Cottage.  Glöm inte att man kan hitta många skatter..


Fotot har jag tagit med systemkameran, men har laddat det upp och redigerat med Iphonen i Instagramappen, laddat ner igen och ändrat lite til....




Jag började med att lägga på en The Crafters Workshop mask och mistade med lite Cornflower chalkboard mist. Så stänkte jag ner lite svart distress stains.  Ovanpå det har jag vit gesso med en mask med stjärnor.  Har använt både fram och baksidorna på pappren, lite tårtpapper som jag har lagt lager på lager. Längst under lite silkespapper som jag har sparat från ett paket någonstans ifrån.  Jag har häftat alla lager i hop och satt fast fotot med 3d kuddar. Alla stickers förutom borders till höger är från October Afternoon, edan de till höger är från Echo Park papers serie Times & Season.




Papper:Pink Paislee - 365 Degrees - Think Big - Dream Big, Pink Paislee - Bayberry Cottage - Front Porch
Dekorationer: October Afternoon - Farmhouse Shape Stickers, gardenias (finns inte i webshopen), Tårtdekorationer, silkespapper (privat), Echo Park paper - Times & Seasons - Element Stickers, GCD - Chip Art - Stars
Färg: Tattered Angels-Glimmer Mist Chalkboard - Cornflower, Ranger - Distress Stain - Black Soot, Gesso, Zig-Journal & Title Pure Black
Verktyg: Dymo

2 comments:

  1. DETTE inspirerte meg gitt!!! TUSEN takk.....tror sannelig det er sjans for at dette blir lift....for her digget jeg absolutt alt.....takk skal du ha

    ReplyDelete
  2. underbar - gillar de små färgkluddarna, lager på lager och de distinkta detaljerna. Fotot är ljuvligt ♥

    ReplyDelete