Monday, November 28, 2011

Adorable - ZVA Creative

Her er min förste DT-layout for ZVA Creative, som nevnt fikk jeg en superfin pakke hjem i dag med masse spennende bling og blomster.

Jeg satte igang med en gang, og jeg ble inspirert av utfordringene på Scrap the girls  ((PINK AS THE DOMINANT COLOUR, MULTIPLE PICS, POLKA DOTS)) og Bird is the word. (ADORE) Jeg brukte Adorable med Dymon.




Hva jeg har brukt:

Flourish III - Rosy Crysal  - Unit of 6 Pkgs Small Flourish (A) Crystal - Rosy - Unit of 6 Pk 4.25" Flower w leaves - Hot Pink - Unit of 6 Pkgs
CRS-04CB-110
(Flourish III - Rosy Crysal)
CRW-04CB-104
(Small Flourish (A) Crystal)
FL-04CA-103
(Flower with leaves - hot pink)
sweet rose (72 stems) 1-3/8" or 35mm - White mini rose (144 stems)- 1/2" or 12mm -  Rosy
FLBK-03CB-133
(sweet rose - white)
FLBK-03CB-103
(mini rose 1/2"
or 12mm - Rosy)


Jeg rakk aldri å få mine ting tidlig nok så dagens bloghop er uten meg, men dere kan jo gå hit likevel.

11 comments:

  1. Tusen takk for koselig kommentar.

    Jeg har lagt til deg i bloggelisten min, og også den bloggen du refererte til.

    Må følge med mer her inne ser jeg. Så flotte farger du bruker! Veldig fint altså! :)

    Klem Trollkjerringa

    ReplyDelete
  2. WOW stunning layout and so beautiful pictures!!! I just love all details of your page!!

    ReplyDelete
  3. guri meg så flott denne var. digger pyntingen din her.
    klem pia

    ReplyDelete
  4. Jättin layout! Härliga färger!

    ReplyDelete
  5. Stunning page!! Love the pinks and all the pretty flowers :-) Thanks for playing along at BITW :-)

    ReplyDelete
  6. congrats on your stunning page.. well done :)

    ReplyDelete
  7. congrats on your stunning page.. well done :)

    ReplyDelete