Saturday, July 2, 2011

Scrapgalens juniutfordring

Har jo helt glemt at jeg har sendt inn layout til Scrapgalens juniutfordring, så nå viser jeg den. Har akkurat ankommet svigers og dag kom vannkoppene. Jippi - not. Så i morgen evakuerer jeg og barna huset så barnas kusiner kan feire dåp og 2 årsdag her i huset uten at andre gjester som er redde for å bli smittet ikke skal bli det (Les svigerinnas svoger........- ikke noen av  barna....)

Jeg har brukt gesso, sydd på symaskin, silkepapir, wellpapp, mist og tissuetape. Papir er fra Crate Paper Emmas shoppe og Lily bee design.

Jeg har speilvendt skissen.

scrapgalen juni 2011 umenorskan


Her er skissen



Layout with a photo of Anea one of those early summerdays in June made for a challenge over at Scrapgalen. Its all the same photo, but its kind of fun to work with several photos, why have I avoided it so much ?  I used my sewing machine for the first time, combined it with gesso over the Bo Bunny dot paper. I used papers from Crate Paper Emmas shoppe and some Lily Bee Design papers that came with the latest Nook kit (Absolutely loved the green and the blue papers in the kit - really glad they send two of each.).I also added some silkpaper, corrugated board, tissue tape and mist. 

1 comment:

  1. what a nice lay out, lovely girl, your daughter??
    greetings mina

    ReplyDelete