Friday, July 15, 2011

Playdate i Eventyrslekparken - DT Scrap-Perra

Playdate i Eventyrslekparken hos Scrap-Perra.

Det är sommar och vi åker runt på bilsemester, och då och då hinner jag lite ut på nätet, och då passar det sig att blogga lite. Jag har gjort en liten layout på sonen som var i Eventyrslekparken här i stan och gungade lite och hade roligt.



Har den här gången använt vit cardstock och mistat lite igen med Smooth Spritzer, färgerna Limolicious och  Sun Kissed

Längst upp i högra hörnet har jag använt pappren  Pink Paisles Hometown Summer.- Summer Fun och Hometown Summer - Green Acre,  har bara klippt mellan de vita prickarna.

Jag har blandat lite journaling rutor  och diecuts (Där det står Summertime)  från Hometown serien med mönstrade papper från samma serie: Green Acre  (grönt med vita prickar) Heat Wave (röd med vita stjärnor, och baksidan med termometer) och Sunnyside Lane (siffror)

Rubriken Playdate är gjord med Echo Park Papers For the Record - Alpha stickers



Jag har inte bara använt en bilde, jag valde att framkalla tre små bilder att ha nere i ena hörnet.   Tillsammans med tre tre bilderna finns papper från Pink Paislees Hometown Summer - Sunnyside Lane,  lite diecuts från Pink Paislee Hometown Summer - Punchouts, och Crate Paper Emmas Shoppe -Die cut 12x12.

Ha en fortfarande trevlig sommar och glöm inte sommarutmaningen i forumet !!


2 comments:

  1. Så lekker denne var! Herlige farger og kjempekult oppsett.

    ReplyDelete
  2. For en stilig LO! Likte godt de små detaljbildene nede til venstre:-)

    ReplyDelete