Sunday, September 5, 2010

Et av mine siste kjöp

Tenkte jeg kunne vise hva jeg kjöpte av Pearlized (för de har fått den opp i butikken, men den kommer.) er denne veska som kommer til å bli fin å ha ting jeg kan kombinere med perler og scrapbooking.  "Sidene" går det an å ta ut og bytte ut så jeg bestemmer selv hvilke jeg vil ha med meg. Får kjöpt ekstra "sider" også. De er i töy/plast.  Merket er Bead Smith og det e ren Crafters Tote.  Det er glidelås/blixtlås på alle lommene, man kan velge om man vil kjöpe store lommer eller små lommer i ekstramaterialet og man setter det fast med borrelås/kardborreband i mitten. Har begynt såvidt å fylle den med ting, men den skal nok bli full ganske snart....  Ellers så er det bra å kikke inn litt hos Pearlized i tiden fremover, MASSE spennende nyheter på gang (har värt og smukikket litt i eskene som kom i forrige uke...)


No comments:

Post a Comment